Hundhäng!

Hej på er!
 
Jag hade sett fram emot lördagen för då skulle jag få träffa en väldigt gullig figur.
Så efter frukost tog jag mig med tunnelbanan till Thorildsplan.
 
 
Det måste vara det finaste tunnelbanstationen. Här en gubbe som är kär i en not.
 
 
Och hjärtan, glada moln och körsbär.
 
Därifrån tog jag mig till Gröndal för att träffa dom här bruna ögonen:
 
 
Dumle!
Min syster skulle vara hundvakt över dagen så jag kände mig tvungen att stödja:)
 
 
Så söt!
 
 
Hennes kompisar bor himla fint.
 
 
Så snyggt med tavelvägg runt tvn.
 
 
Och där var jag, hej hej! Kände mig lite som ett påskägg i den svart-vita inredningen...
 
 
Eller som en kollega sa när jag hade dom här kläderna innan jul
- Du ser ut som en julgran!
Haha, det tar jag som en komplimang!
 
 
Var lite avundsjuk på sjöutsikten.
 
 
Dumle hade varit ute på en två-timmars promenad med Sara, så efter ännu en kisspaus var han lite trött.
 
 
Hallå, hur mår du?
 
 
Sömnigt.
 
 
Men vi har något som kanske kan få dig att piggna till!
 
 
Ett ben! Ojoj det bästa som hänt på hela dagen. 
 
 
Nomelinom
 
 
Hej då Dumle, du är så brun och fin!
#1 - - norrbotten emma:

Fina foton och söt hund!

ha en fin dag

Svar: Tack! Detsamma till dig🌞
Johanna

#2 - - Tilda Barkselius:

Gud så snygg lägenhet!!

Svar: Åh, den är en riktig dröm!✨
Johanna

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Söt!
Jag passerade Thorildsplan i helgen, var i Alvik

Svar: 😊 då får du vinka till mig nästa gång! Var det för inspelningen?
Johanna

#4 - - Emma Grann Fotografi:

Blev precis jättesugen på att fota nått i den tunnelbanestationen!! Så fin ju! Tack för tipset :)

Svar: Haha, ja do it! Man blir så glad av den. Fram för mer barnslig arkitektur:)
Johanna

#5 - - Days by Johanna:

Så läcker tunnelbanestation, söt liten hund

Svar: Ja visst är dom!:)
Johanna

#6 - - Iza Palm:

Verkligen supersöt hund. Får mig att sakna min sambos hund Alice, en schäfer. Det är hans mammas hund, men ändå. Hon är så himla busig och fin <3