Mina semesterplaner

 
Hej alla! Hoppas ni mår bra efter den här mörka helgen. Det är fortfarande så svårt att förstå att det har hänt, att det här terrorkriget har kommit så nära nu.  
Jag tänkte skriva mer om det sen, men nu vill jag ägna mig åt något roligare. 
 
Jag har nämligen börjat min tvåveckors-semester nu! Sååååå gött och jag hoppas på vackert påskväder. Här är mina planer för dessa veckor:
 
- Börja min utmattningsrehabilitering på Rehabakademin. Har min första föreläsning om en och en halv timma faktiskt. Fysisk träning ska den handla om.
 
-Påskpynta! Är ju ute sent med detta men älskar påskris, gulliga kycklingar och färgglada ägg. Så det ska det bli.
 
- Äta påskmiddag med släktingar. Min familj är alla utomlands men jag ska fira påsk med min farbror och hans familj på långfredagen. Åker färdtjänst dit med min farmor som är 93 år och bor bara några kilometer från mig. Här är hon och jag på höstpromenad för ca två år sen.
 
- Yoga. Nu när jag blivit lite sämre i min utmattning, har jag knappt orkat träna något. Nu vill jag kunna börja med lite yoga igen, men bara så mycket jag orkar såklart.
 
- Träffa Jessica och Linda och se Solala. Har ni hört dom? Grymma ju. Dom har en spelning i Uppsala 25 april och vi ska dit. Förhoppningsvis orkar jag också sova över hos Jessica i Uppsala i helgen, då vi ska ha Oprah-maraton. Älskar Oprah, köpte en box med lite olika avsnitt vid 25-års jubileet, men har inte kollat på något då min dators dvd-spelare slutade funka. Men nu jäklar:)
 
- Second-hand shopping. Eller i alla fall gå i second hand-affärer då min ekonomi är lite ansträngd av sjukskrivning och flytt... Men ett och annat fynd hoppas jag på. 
 
-Spela och sjunga. Musik är ju en av mina stora passioner och jag har gått flera musikskolor. Men har nog aldrig spelat så lite som det här året som varit. Vill verkligen komma igång igen. 
 
-Hänga med Elin, min pärla! Av en slump har vi semester samtidigt, hon ska börja ett nytt jobb om tre veckor så hon har ledigt innan det. Oj, vad vi ska hänga. Här är vi för kanske sju år sen när jag hade ljust hår. 
 
-Gå till ett badhus. Så avslappnande, mysig och billig terapi.
 
-Och såklart en himla massa vila. Så skönt!
 
#1 - - Iza Palm:

Skönt med semester !! Jag hoppas få 3 dagar ledigt i sommar iaf...! Blir ju typ sommarjobb ish för min del.. Så nästa år kanske jag har mer semester liksom! :)

Svar: Ja usch, sommarjobb är ju tyvärr ett måste ibland. Du försöka vila när du kan!
Johanna

#2 - - Tilda Barkselius:

Men så underbara planer!

Svar: Ja det blir fint😊
Johanna

#3 - - eva linah:

fin du är!

Svar: Tack snälla😊
Johanna

#4 - - Katta:

Så roliga planer :)

Svar: Ja visst är dom!🌞☺️
Johanna