Nya jackor!

Nu blir det lite klädblogg här igen! Okej, två av jackorna kommer från i höstas, men då hade jag ju ingen blogg så jag kan lika gärna skriva om dom nu. Den första hittade jag på Tradera efter mycket letande efter en kappa med mycket ull i. Jag är mycket nöjd med den här måste jag säga! 65% ull, skärp i midjan och 350kr. Passar finfint till färgglada halsdukar och lovikavantar också.
 
 
Jag ville också ha en jacka med luva och i fin färg att kunna byta till, så förra veckan köpte jag den här på rean på Twintip. För grönt är ju faktiskt skönt. Gillar också luddet i luvan. Jag har en riktigt varm jacka från Fjällräven men känner mig bara som en fyrkant i den, så funderar på att sälja den.
 
 
Jag har också letat på Tradera ett tag efter en fin regnjacka. Kanske inte riktigt säsong för det nu, men det lär det ju bli snart, hoppas! Eller alltså inte att det ska regna men att det blir vår snart... Jag tycker att dom finaste regnjackorna är gula eller röda så blev glad när jag hittade den här för 199kr. 
 
 
Den här rosa skönheten köpte jag i oktober på Tradera för 149kr. Jag har faktiskt inte använt den för den är lite för kall ännu, då det är för liten för mig att stänga. Inte så praktiskt kanske men tycker ändå såna här shearlingjackor är finast öppna, som skinnjackor. Och så passade färgen så fint till mina rosa kängor. 
 
 
Alla Traderajackor var mycket billigare än rea-jackan som kostade 490kr, men är lika fina och som nya. Tradera for the win!
#1 - - Karin:

Alltså åhhh <33 Jag älskar den första. Och den andra. Mörkgrönt (och lila!) är mina favoritfärger :)

#2 - - Emma Öhman:

Jag måste nog prova shoppa på tradera!

Svar: Ja det är bäst!😊
Johanna