Aldrig och alltid

 
Här kommer en lista som jag hittade på Bella Skoogs blogg.
 
Vad skulle du aldrig...

Äta? Ganska mycket tror jag, är rätt kräsen. Men det har ju börjat bli lite mer vanligt att äta insekter i vissa länder, så en stor stekt insekt hade nog varit svårt.
Skoja om? Jag skulle nog säga att jag inte skulle skämta om någon som inte vill skämtas om.
Ha på kroppen? En lång svart skinnrock hade nog jag sett konstig ut i...
Kunna arbeta med? Just nu allt som är högljutt och stressigt, typ McDonalds.
Säga nej till? Bli bjuden på mat:)
Googla?  Ruttna frukter. Det är på riktigt en fobi nästan!
Göra offentligt? Också mycket, kan inte ens prata i telefon på tunnelbanan...
Blogga om? Privata saker som rör mina närmaste.

Vad hittar man alltid/ofta…

På ditt skrivbord? Penna, gem, hålslag, häftapparat, sånt kul.
Under din säng? Mina yogamatta och mina hantlar. Jag tränar ju nästan bara hemma så dom måste vara lätta att komma åt.
I din jackficka? Öronproppar och näsduk. Men nu är snart den snoriga årstiden över!
I din kylskåpsdörr? Mjölk och havredryck. Har båda i mitt kaffe för tillfället.
Vid sidan av ditt handfat? Vid sidan av? Mitt badkar. Eller va?
Högst upp i din bokhylla? Har ingen bokhylla, men ovanpå min garderob som jag ska köpa snart, planerar jag att ha prydnadsväskor och en växt. 
Framför näsan på dig? Min surfplatta. 
I dina tankar? Just nu min hälsa och vad som kan få mig att må bättre eller sämre. Skulle nog behöva tänka mindre på det och bara låta det vara som det är tror jag...

Vad är detta? Jo det är våren som är på väg minsann!
#1 - - Iza Palm:

Alltid kul med listor! Jag är också kräsen, som tusan... Dock brukade jag göra dem förr nästan jämt, slutat lite med det nu. Gör dem tyst i huvudet nu för tiden !

Svar: Haha, ja jag kan liksom inte få nog av listor😉
Johanna

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Älskar att läsa sånt här, jag är också extremt kräsen men försöker jobba på det ;)

Svar: Ja, undrar varför det är så kul egentligen, men det är det! 😊
Johanna

#3 - - Bella:

Så kul att läsa, gillar verkligen den här listan! Tyckte själv att den var så rolig att svara på. Kramis!

Svar: Ja jag gillar den verkligen! Kram på dig😊
Johanna