Blommor på väggarna

 
Nu har jag äntligen tagit mig för att hänga upp blombilderna som jag köpte på en antikaffär för ett tag sen. Hade antagligen varit billigare att bara köpa en blombok och riva ut sidor men, men.
Jag valde några i gult och rosa som passar till min övriga inredning.
 
Och så här blev det! Funderar lite på att köpa två blad till så att det blir tre rader. Får se.
Jag är för övrigt väldigt nöjd med min second hand-shopping i den här hörnan. Sekretären som jag gillar så mycket är från Blocket och mycket snyggare än ett vanligt skrivbord tycker jag. Den är grön inuti men det får ni nog inte se för det är alltid så rörigt däri. Skorna och golvlampan är second hand och den rosa lampan från Auctionet.
 
 
Skorna är bara prydnad för att jag gillar färgen, kan verkligen inte gå i klackar. Modellen kallas floating heals och passar bättre på sekretären än på mina fötter:)