Hur jag är

Den här listan kommer från Niotillfem. Jag tycker det är ganska roligt att börja fundera på hur man är i olika situationer. Hur är du? Svara gärna i din blogg om du har en!
 
På restaurangen
Är jag den som har dålig koll på utbudet och antagligen kommer försent, är tidsoptimist ut i fingerspetsarna. Försöker beställa det som jag först känner för annars får jag så svårt att bestämma mig. 

På nattklubben
Gillar jag att dansa mycket och helst gå ut ett helt gäng som man kan hänga med. Beställer inte så mycket utan dricker vin innan pga snål:)

I klädbutiker
Går jag helst på second hand och rotar. Annars är webbshoppar min vän.

På café
Går jag mest om jag har ärenden på stan och då oftast själv, brukar vara lättast. Beställer lunch eller kaffe med bakelse. 

I skolan
Var jag väldigt ambitiös och satsade alltid på högsta betyg. Var också blyg och nervös väldigt länge, men det är bättre nu. Önskar nästan att jag hade kunnat gå om skolan utan så mycket nervositet, hade ju kunnat vara mycket roligare då. Men vem tyckte om att vara tonåring egentligen?

I vänskapsrelationer
Är jag oftast skeptisk till en början men när jag väl blivit kompis med någon är jag snäll och pålitlig. Som en hund typ!

I matbutiken
Tycker jag mest om att handla godis. Så trökigt att köpa mat! Att börja med matkasse har verkligen förenklat mitt liv.

På morgonen
Är jag trött länge. Tycker om att lyssna på poddar och äta god frukost i flera timmar innan jag gör något vettigt. Försöker undvika möten eller andra viktiga saker före lunch.

På kvällen
Är jag nu ganska kvällstrött för första gången i mitt liv. Tycker om att äta kvällsfika, göra lugna saker och yoga. Får se hur det här kommer ändra sig, är oftast som piggast på kvällen annars. 

På bussen
Åker helst tåg eller tunnelbana om jag kan. Förknippar bussar med att stå och frysa vid en busstation. Sträckläser bloggar när jag åker kollektivt och har öronproppar om det är mycket folk (tips för utmattade och ljudkänsliga!)

På jobbet
Tycker jag att det är väldigt viktigt att ha bra relationer med kollegor och försöker skapa bra stämning. Kan absolut inte jobba någonstans där jag inte trivs socialt. 

Just nu
Försöker jag mest fokusera på att bli frisk och inte tänka för mycket på framtiden. 

#1 - - Johanna Utterberg:

Åh vilken rolig lista och att få veta mer om dig! :)

Svar: Vad kul att du tycker det😊
Johanna