Leverans från Matsmart

Nu har maten från Matsmart kommit! 
Yumyum, detta köpte jag:
 
 
Såg en hel del recensioner på internet efter att jag hade beställt, att många hade haft problem med långa leveranstider och varor som inte kom fram. Blev lite nervös men för mig funkade det jättebra och tog bara några dagar innan jag fick paketet. Förhoppningsvis har dom tagit åt sig av kritiken och shapat upp sig!
 
I övrigt har det varit en rätt deppig vecka för mig. Har varit otroligt trött, behövt ställa in flera roliga saker och sjukskrev mig en dag från jobbet. Känner mig inte förkyld, men hoppas att jag ändå kanske har något virus i kroppen som är på väg bort och att det inte är utmattningen som blivit sämre! Jag tycker ju jättemycket om min lägenhet men börjar bli så trött på att vara här hela tiden nu...
 
 
Men goda saker att äta hjälper verkligen mig att må bättre i alla fall! Är det förresten någon annan här som dricker plantbaserad mjölk? Vilken brukar ni använda då? Det finns så många med tillsatser och socker i och det vill jag helst inte ha. Den här cashewdrycken jag köpte nu var inte speciellt god heller. Min favorit är iKaffe havredryck som funkar till det mesta och den är dessutom lite fetare. Men skulle vilja ha något substitut speciellt när jag äter havregrynsgröt. Någon som har nåt tips?
#1 - - Iza Palm:

Skönt att det gick hyfsat fort och få alla grejer! Sitter fortfarande och klurar på om det är något som även vi kan använda oss av. Men kanske!
Hoppas du känner dig bättre snart!

Svar: Tack😊💪
Johanna

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Jag försöker äta mer veganskt så själv kör jag på soyamjölk. Den är ganska söt, men använder den så gott som bara till bakning och varm choklad så för mig är det inga problem att det blir lite extra sött ;)

Svar: Tack för tips! Tyvärr är jag allergisk mot bönor så det gör det lite svårare med veganmaten... fick tips om att göra egen nötmjölk så tror jag ska prova det😊
Johanna

#3 - - Tilda Barkselius:

Vilken underbar leverans!

Svar: Ja, jag blev glad😉✨
Johanna