Fönstershopping på Auctionet

 
Nu börjar ju jag bli klar med inredningen i min lägenhet. Lite färg på väggarna och några tavlor sen är jag nöjd! Men jag kan fortfarande gå in på auktionssidor ibland och titta på möbler och inredning som är fina. Utan att köpa något då alltså. Finns ju så mycket gamla fina grejer! Det här hittade jag senast.
 
En fin porslinsform med handtag. Perfekt för att värma mat i ugnen!
 
Den här golvlampan funderar jag på att buda på. Så snygg och passar till min bordslampa jag har på sekretären. Från 50-talet ungefär. 
 
Gamla träleksaker. Att ge bort eller ha som prydnad hemma, bara för att dom är så gulliga.
 
Är lite extra förtjust i fåtöljer. Kanske för att jag tittade på en del när jag flyttade men sen kom på att jag nog inte har plats för en. Denna får jag drömma om till nästa större boende.
 
En blomsterbänk. Lägg av vad fin! Passar ju toppen som insynsskydd på en balkong. 
 
Som många andra som handlar mycket på second hand gillar jag plåtburkar. Kolla här vilken fin samling. 
 
En sekretär har jag ju redan, annars var den här himla flott. Från 1910-talet. 
 
Var det något ni gillade?
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag äääälskar gamla träleksaker :D Det är typ det bästa jag vet!

Svar: Haha, åh vad kul, det är så fint! Speciellt med lite avskavd gammal fin färg tycker jag☺️✨
Johanna

#2 - - Ellen Gräntz:

Golvlampan!!! SÅ fin!

Svar: Jaaaa, visst är den!😍
Johanna

#3 - - Pauline:

så roligt :D

Svar: Vad kul att du gillar det också ☺️
Johanna