Mina mest lästa inlägg på bloggen 2017

 
Herregud, tiden går och det är redan mars! Jag hade tänkt göra fler inlägg om det gamla och nya året, årssammanfattning och sånt men det har ju gått sådär. Sen jag blev sämre under vintern har jag inte orkat blogga så mycket. Så får se om det kommer några års-inlägg såhär i efterhand. 
Något som jag ville skriva ner var i alla fall vilka inlägg som har blivit populärast och mest lästa. Nu när En sällsam blogg fyllde 1 år den 1 januari tänkte jag fira med det! Här kommer dom utan inbördes ordning:
 
 
Jag skrev ner hur min kost förändrades sen jag gick till en näringsterapeut och fick bra råd. Omställningen till att äta mer animaliskt protein och ta bort gluten fick mig verkligen att må bättre, så jag hoppas att det kan hjälpa någon annan också. Skulle tro att det här är sånt som människor googlar på och hamnar här, så jag tackar bra SEO för den trafiken.
 
 
Första gången jag hamnade på blogg.ses förstasida var i april med det här inlägget. Det gjorde såklart att många gick in på det och gjorde det till ett av dom mest lästa. Under året har bloggen varit på förstasidan inte mindre än tre gånger, så jag är väldigt glad för det och dom nya läsare som tillkommit då! Kategorin Börja plastbanta! är också min mest populära kategori vilket är superkul. Den kommer fortsätta i år också!
 
 
Haha, lite oväntad som kommer det många hit som sökt på Mandelmanns gård. Det märks hur populära dom är nu :) Jag älskar ju det programmet och skrev ett eget inlägg om hur fint det är med deras syn på odling och att ta vara på allt naturen ger och samtidigt göra så lite skada tillbaka. 
 
 
Också ett googlingsinlägg där jag skrev om SVTs fina serie om att det har blivit väldigt vanligt att just unga kvinnor blir sjuka i utmattning. Till skillnad från förut då, då dessa patienter oftast var äldre. Väl värt att se för den som liksom jag är sjuk eller känner någon som är det. 
 
 
Mitt populäraste miljöinlägg! Jättekul och får nog skriva ett till snart, det finns såklart många sätt att förminska sina egna utsläpp. 
 
Det var topp fem för förra året. Men nu kör vi 2018!