Äntligen en ny garderob!

 
Jag har äntligen en ny garderob till mitt sovrum. Innan hade jag en ful gammal fyrkantig plywoodsak i det här hörnet som inte gjorde någon glad. Den här vackra har jag fått från mina föräldrar när jag fyllde år och den kommer från Ikea. Men dubbeldörrarna, extra låda och tapet inuti. Tillsammans med min sekretär får jag plats med alla mina kläder här. 
 
Jag har länge velat ha en garderob som jag kan inreda lite ovanpå. Tycker det är så snyggt med en växt och några gamla lådor ovanpå skåp. Krukan är från Afroart som jag gillar så mycket. Den gamla lådan är från när pappa var liten och korgväskan från loppis. Den fina bollgirlangen med dom perfekta pastellfärgerna kommer från Iris Lights. 
 
Garderoben har så fina detaljer som en högre sidokant och en skåra till att hänga galgar ovanpå.
 
Stilen passar fint till min herrbetjänt som jag hittade på Tradera i vintras om ni kommer ihåg?
 
Den här väskan är också från Tradera. Trodde den var lite större och tänkte att den blir perfekt som strandväska. Nu vet jag inte om jag kommer använda den så mycket, men den kan få hänga här och bara vara snygg istället. Mode är alltid fint som inredning!
 
Det enda jag inte riktigt gillar är att det är speglar i dörrarna. Så jag har köpt tapet som jag ska ha där istället. Men det får ni se någon annan dag!
 
Som att ha ett smycke i hörnet<3
#1 - - JH:

Inte illa! Ser riktigt elegant och stilrent ut. :) Tycker det var snyggt med speglarna på dörren också.

Har delat upp mina egna kläder så jag har en garderob i sovrummet med blandade kläder. Sen en i ett annat rum där jag liksom har "finkläderna", kavajer och skjortor och sånt som behöver strykas. Enklare att hitta också, beroende på vad man ska ha på sig. :)

Aldrig varit sugen på en sån där walk in-closet? :) Minns att jag var det som liten när jag såg E.T. (filmen) där de hade en....

Svar: Tack!Haha, jo dom är ju rätt lockande! Men trots att jag verkligen gillar kläder har jag inte så mycket ändå, så det rummet hade nog behövts till annat☺️
Johanna

#2 - - Ellen Gräntz:

Åh vad fint det blev!!

Svar: Tack🌞
Johanna