En jul i värmen

 
Den här julen trotsar jag vintern och firar i Spanien istället. Mina föräldrar är pensionärer och har hyrt en lägenhet i Nerja, så i tisdags tog jag och min syster jullov och åkte ner till dom. Så otroligt skönt och den här julledigheten kunde inte ha kommit lägligare för min del. Dom sista dagarna på jobbet fick jag kämpa mig igenom och påminna mig om att jag snart skulle vara ledig i en vecka. 
 
Jag har inte direkt haft någon julkänsla i december eftersom jag visste att vi skulle hit. I vanliga fall firar min familj med pappas släkt med julbord, Kalle Anka och hela baletten, så det blir ganska annorlunda detta år. Förhoppningsvis en dag på stranden, tapasrestaurang och kanske en siesta på eftermiddagen. Jag älskar egentligen jultraditioner men det här året har precis som förra året varit så upp och ner så då gör det inget att julen inte blir som vanligt. 
 
Hoppas ni alla får en fin jul med återhämtning, familjemys, ensamtid eller vad det nu är ni behöver. Ta hand om er så hörs vi i mellandagarna!
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

åh så himla himla fint, ha det såååå bra i Spanien!!

Svar: Tack det var sååå skönt☺️
Johanna

#2 - - madeleins magazin:

Nerja har blivit väldigt poppis sista åren. Har aldrig hört talas om det innan men i år skriver alla om Nerja.

Svar: Japp, speciellt bland pensionärer☺️
Johanna

#3 - - Iza Palm:

Men gud vad skönt ! Såg på instagram, hoppas du har det helt helt fantastiskt underbart !!

Svar: Tack snälla, det har varit superskönt!🌟
Johanna