Loppisfyndat

 
Nu har jag varit på en second hand igen! I Sundbyberg som alltid nästan. Ni måste tro att jag har något slags shoppingberoende, men det är mest för att det är så himla mycket jag behöver till lägenheten fortfarande. Har ett så nyfunnet intresse för inredning också:)
Köpte detta. En vas, har faktiskt inte en enda, ett glasögonfodral, en korkskruv, en trumpet, en gullig burk som jag skrev om igår och en till vit duk. Sen köpte jag också fem tallrikar som ni ser ovan men dom ska min syster få för hon samlar på den här serien.
 
 
Alltså ja, var bara tvungen att ha den här fina trumpeten! Tror att det är en sån posttrumpet? Damen i kassan sa; Den där kan du blåsa i när middagen är klar! när jag stod och pillade på den här. Undrar vad mina grannar skulle säga då... Eller dom kanske kommer in på middag? Jag spelar ju själv flera instrument men den här tänkte jag nog ha som prydnad i min nya stringhylla i köket som jag beställt. Tycker det är så fint med instrument som prydnad också, speciellt när dom är i guld. Och den går att blåsa i, har testat:)
 
 
Den här vasen var ju också himlens sjusig. Tänker mig jättemånga tulpaner i denna. Såg sen att det visst var en vinkaraff med droppstopp, men tror jag får mer användning för den som vas.
 
 
Det var det hele!
0 kommentarer publicerat i Inredning, Second hand;
Taggar: loppisgallerian, saras basar, second hand, sundbyberg, trumpet, tulpaner, vinkaraff, vår.