Att inreda på väggarna

Jag är rätt nöjd med möbleringen i mitt sovrum nu så det som fattas är att inreda dom stora vita väggarna. Just nu har jag bara en tavla som jag gillar, den jag fick i julklapp av min syster.
 
 
Älskar den verkligen! Den hänger ovanför sängen och fungerar lite som sänggavel också. Bredvid syns en skymt av några färgglada klänningar som jag har hängt i fönstret i väntan på gardiner. Tycker för övrigt att det är himla tjusigt att inreda med kläder och skor. Hittade den här bilden på Pinterest så något sånt kanske det blir också.
 
 
Till min lycka upptäckte jag att Desenio har 25 % på naturprints nu, så därifrån blev det tre stycken. Såg sen att det endast var på köp över 500kr så det var ju en rabatt-fail. Nåväl dessa tre blev det i alla fall.
 
 
Har ju ganska färgglatt i rummet så jag tror det kan bli fint med lite enklare tavlor. Även om jag inte kommer kunna hålla mig ifrån några färgklickar också : )