Hej 2017!

Jag är så glad att du är här! Alltså både du som läser och år 2017. 

2016 var verkligen en ovanligt trist år. Bortsett från all skit som hände i världen hade jag något slags personligt lågvattenår. Utbränd (förlåt utmattad), sjukskriven, dumpad och ledsen. Men trots allt började det ändå ordna upp sig ovanligt fint mot slutet. Mycket nya bra saker hände. Som en ny lägenhet i en ny stad och en himla massa nya second hand-prylar. Har också hittat några riktiga pärlor till second hand-affärer. Så trots allt känner jag mig glad och förväntansfull inför det nya året! Du vet vad man säger, efter skit kommer...spolning? Liksom all skit spolas bort och kvar blir något nytt, fräscht och klart. Ja, jag tror att det är det man säger i alla fall.

Så, välkommen år 2017! Jag tror att vi kommer trivas bra ihop. 

#1 - - Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!