Vad jag sparar på min Pinterest

 
Jag skaffade ett Pinterest-konto i somras när jag flyttade till en egen lägenhet. Då sparade jag framför allt inredningsinspiration, men nu har det blivit lite av varje. Och nu är jag helt fast! Här är mina kategorier:
 
Sarek
Här är alltså inredningsmappen. Mycket färg, rosa och växter är det här. 
 
It's art man
Efter ett tag gjorde jag en egen mapp för foton jag ville ha som tavlor. Tänker fortfarande att jag skulle vilja ha en tavelvägg i mitt sovrum/vardagsrum men än har det inte blivit så mycket av med den. Men många bilder har jag. 
 
Wear this
Här sparar jag helt enkelt kläder jag tycker är fina. Just nu en hel del blommiga klänningar, vita blusar och färgglada tröjor. Men också en hel del afrikanskt mode som jag tycker är så snyggt! Kolla bara på bilden här nere. Det är liksom en jättesnygg byxdress men också med en slags höftcape så att man blir lite som en superhjälte!
 
Plans
Här sparar jag saker som jag tycker är allmänt inspirerande och platser där jag vill befinna mig. Tex på en surfbräda, ätandes frukost i ett fönster med vacker utsikt eller på en hängbro bland träden.
 
Styling
En mapp för det som inte riktigt passar i klädmappen. Mest frisyrer i fina färger och olika eyeliner upptäckte jag när jag tittade igenom den nu.
 
Yes
Bra saker son någon har sagt någon gång. 
My happy place
Det blev så mycket fluffiga djur och roliga barn i konst-mappen så dom fick flytta hit istället. Mest hundar och elefanter för dom är bäst:)
 
Balcony
Min allra nyaste mapp för nu är det balkongsäsong! Mycket grönt ska det bli!
 
Det var det! Alla bildkällor finns på min Pinterest.
 
#1 - - Susanna:

Så många fina bilder :)

Svar: Ja mycket fint kan man hitta:)
Johanna

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh pnterest hade jag glömt av :P

Svar: Haha, ja jag är lite sist på bollen! Men kul är det:)
Johanna