Nya second hand-skor från Shpock

 
Jag har ett par nya rosa skor till min samling! Eller samlar väl kanske inte men har tre par rosa skor nu så då är det väl nästan en samling? Alla är faktiskt köpta på second hand online, denna gång från Shpock. Tycker skor kan vara det lättaste att köpa på internet istället för second hand-affärer eftersom det är så enkelt att söka på storlek och märke. Skor är ju också oftare mer lika i storlek än vad kläder är så man behöver inte alltid prova innan.
 
Köper man en tröja i storlek M är det dock svårare att veta hur den sitter. Känns som att det borde finnas fler storlekar i kläder, precis som i skor? Ett par byxor i stl 40-42 kan det ju också vara en himla skillnad på beroende på varifrån dom kommer och vilken typ av byxa det är. Det hindrar i och för sig inte mig från att köpa begagnade kläder på internet, men man kan behöva vara lite mer försiktig och gärna fråga efter mått också.
 
Dom här är jag i alla fall väldigt nöjd med! Ofta brukar jag få köpa i stl 37 fast jag har 36 i skor, för då finns det mycket mer att välja på. Men med ett par iläggssulor blir dom perfa!
 
Får se hur länge jag kan ha dom innan det blir för regnigt och kallt. Då får mina rosa kängor ta över. Okej, har ju ett par svarta kängor som jag använder mest under vintern, är lite rädd om dom här:) Funkar bäst på riktigt kalla, snöiga dagar. Men vill man vara fin så får man...inte lida pin kanske för det har jag ingen lust med, men ha ett par extraskor till slaskväder!
#1 - - sarah:

åh snygga skor ..

Svar: Tack, visst är dom!☺️🌸
Johanna

#2 - - Jessica Högberg:

Ha ha, nä, lida pin var nog att ta i;)
Ursnygga skor!

Svar: Tyckte det med😉
Johanna

#3 - - Ellen Gräntz:

Åh, vill också ha rosa skor!!

Svar: Jaaa, man blir glad!🙌
Johanna

#4 - - Netti Starby:

Så fina skor och jag gillar färgen! :-D Kramis

Svar: Bästa färgen på skor tror jag visst😉
Johanna

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Jättefina!

Svar: Gillar dom så mycket🌸😊
Johanna

#6 - - Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2:

snygga

Svar: Tack☺️🌸
Johanna

#7 - - sarah :

aaa jag har jobbat på myrona =) tack jag har 3 nersta föktioner men mäst dyslexi och asberger sysn på mig

Svar: Aha till och med det! Verkar vara ett roligt jobb☺️
Johanna

#8 - - Josäfin Andersson :

Men DAAAMN vad snygga skor!!

Svar: Tack! Så glad att jag hittade dom trots att det nästan är vinter☺️❄️
Johanna