Mini-intervju med mig på Influencers of Swedens Instagram!

 
Jag är ju med i branschorganisationen Influencers of Sweden. Jag kan verkligen rekommendera det till alla som håller på med någon form av social media. Man får råd och stöd från människor som har varit med i branschen länge och får dessutom kontakt med andra som håller på och utvecklar sina kanaler. Själv har jag inte varit med på någon fysisk träff ännu på grund av min hälsa, men som tur var går ju det mesta via internet. 
 
Igår var jag med i en mini-intervju på deras Instagram där dom ställer olika frågor till medlemmarna. Så om ni vill veta hur jag gör när jag skapar ett inlägg eller vilka kanaler jag själv använder, gå in och läs!
Deras konto sköts förresten av coola Spiderchick som också bloggar här på blogg.se. 
 
Min instagram hittar ni förresten på @en_sallsam_blogg.
#1 - - Netti Starby:

Men vad roligt och jag ska genast kika in! :-D Kramis

Svar: Kul att du tycker det☺️ Kram på dig✨
Johanna

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så roligt, ska genast in och läsa! :D

Svar: Vad kul, gör gärna det☺️
Johanna

#3 - - Wilda:

Vilken inspirerande intervju! Bra att du tipsade om den. Jag hade missat. Blev väldigt intresserad av din blogg också så jag ska läsa vidare. Fint med någon annan som också skriver om psykisk ohälsa.

Svar: Tack vad kul att höra att du gillade den! Ja, jag gillar också och läsa om andras psykiska kamper. Känns bra att kunna dela med sig också och hoppas att det hjälper någon☺️
Johanna

#4 - - Hanna Karlsson:

Vad roligt att få läsa intervjun. Inspirerande. :-)