Önskelistan den är tre mil lång, så börja gnida nu det lönar sig!

Fem poäng för den som kan gissa vilken låt som rubriken kommer från?
 
Jag fyller år om typ en månad, tjoho! Önskar mig (förutom bättre hälsa) framförallt saker till lägenheten som jag skrivit om här men också lite andra grejer. Det här tex:
 Bolster i ekologisk bomull och bovete från Yogagrossisten.
Bra till olika yogaposer, speciellt för att öppna upp bröstkorgen. Jag jobbar ju bara framför datorn och kan känna hur mina bröstmuskler liksom drar ihop sig för varje dag. Så här kan man ligga och chilla tex, väldigt skönt. 
 Örhängen från Feministsmeden
Vill ha dom i silver och 9 mm, men finns mycket fint hos henne!
 Grön Gurlie-klänning från Jumperfabriken
Ser riktigt drömmig ut. På sommaren blir jag alltid sugen på att ha långkjolar och långklänningar av någon anledning. Kanske för att man inte har strumpbyxor och liksom känner sig lite mer fri i långkjolar?
Jumperfabriken har också ett bra och hållbart tänk i sin produktion, så tummen upp för det!
Serum C från Maria Åkerberg
Jag använder främst detta märke till min ansiktsvård då det är tillverkat av organiska och naturliga produkter. Serien för fet hud har fungerar jättebra för min hud. Skulle vilja komplettera med detta serum men då byta ut hudkrämen mot denna ibland, då jag tror att både och kan bli lite för tungt för min hy. 
Här poserar serumet med lite stenar!
En brun, kort mockajacka i mc-stil 
Hade en förut men den är tyvärr för liten nu. Vill helst hitta en på second hand för där vimlar det av mockajackor. Men dom som har den rätta stilen verkar oftast vara i stl 36 och jag har 38-40. Får leta vidare.
 
Embroidered jeans
Använder nästan aldrig jeans men tycker den här broderingsstilen som har blivit så inne nu är så snygg! Skulle vilja ha några från ett hållbart märke eftersom jeanstyg är en riktig miljöbov. Nudie Jeans har ju ekologiska jeans så kanske får be någon att brodera åt mig?;)
Soda stream
Funderar på om jag vill ha en Soda stream. Har blivit lite smått besatt av kolsyrat vatten med citronsmak, men det känns ju så där halvbra att köpa på flaska hela tiden... Den här från KitchenAid var ju flott i alla fall.
Mac-dator
Önska kan man ju! 
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så härliga saker du har på önskelistan! :D

Svar: Ja, hade gärna köpt allt nu på en gång:)
Johanna

#2 - - Tilda Barkselius:

Åh så härliga saker!

Svar: Ja, hoppas jag får något av detta☺️
Johanna

#3 - - Iza Palm:

Den klänningen var ju superfin! Tror verkligen den kommer bli superfin på dig också! Hoppas du får något av alla saker du önskar dig !! :D

Svar: Ja hoppas jag med! Just nu är den lite för dyr för min budget😉
Johanna

#4 - - Johanna:

jeansen!!! <33 nu måste jag öva på mina broderiskills så att jag kan uppdatera mina gamla brallor!

Svar: Jag vet! Ja man kanske får börja en kurs eller nåt😊
Johanna

#5 - - Iza Palm:

Är det inte alltid så? Lite för dyrt det man vill ha ! :D

Svar: Haha jo men denna var kanske ännu värre😉
Johanna

#6 - - Iza Palm:

Så pass alltså? :O haha.